بیمه ای ها / بیمه مرکزی اعلام کرد: طبق آمار سامانه پاسخگویی به شکایات بیمهای، شکایات ثبتشده در این دوره نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت. سه شرکت بیمه دانا، ایران و آرمان به ترتیب با ۱۸ و ۱۱ درصد، بیشترین تعداد شکایات را داشتند.
بر اساس این گزارش، رشتههای بیمه شخص ثالث در این مدت بیشترین سهم شکایات را با ۴۴ درصد، بدنه اتومبیل ۲۰ درصد و درمان با ۱۹ درصد رتبه دوم و سوم شکایات را دارند.
لوتوس
بیشترین رشد شکایات هم به ترتیب مربوط به شرکت تجارتنو با ۶۲ درصد، دانا ۴۰ درصد و آرمان ۳۷ درصد بود. در بین رشتههای بیمه نیز مربوط به سه رشته بیمه، حوادثراننده با ۱۴۳ درصد، حوادث ۷۶ درصد و شخص ثالث ۳۶ درصد است.