کارگزاریها / شناسه خبر: 222915 / تاریخ انتشار : 1403/5/29 12:07
|

کارگزاری بانک سامان برگزار کننده کارگاه تخصصی سرمایه‌گذاری طلا

آموزش‌های کاربردی و تبادل تجربیات در زمینه سرمایه‌گذاری طلا با حضور متخصصان و کارشناسان برگزارشد.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک سامان این کارگاه به صورت حضوری و آنلاین با مشارکت سبدگردان زاگرس در محل خانه کار و دیدار کارمان برگزار شد.

این رویداد که با هدف افزایش دانش و آگاهی سرمایه‌گذاران در خصوص فرصت‌ها و چالش‌های موجود در بازار طلا برگزار گردیده بود، فرصتی را برای تبادل تجربیات و دانش در زمینه سرمایه‌گذاری در طلا فراهم آورد و شرکت‌کنندگان توانستند با بهره‌گیری از مباحث مطرح‌شده، دیدگاه‌ها و تجربه های نوینی را بدست آورند.

از جمله مطالب عنوان شده در این کارگاه میتوان به معرفی ابزارهای مرتبط با سرمایه گذاری در طلا همچون؛ گواهی سپرده کالایی(سکه و شمش)، صندوق طلا، ابزارقرارداد آتی طلا و اختیار معامله اشاره داشت.

در انتهای کارگاه، پنل پرسش و پاسخ برگزار شد که به شرکت‌کنندگان این فرصت را داد تا سوالات و دغدغه‌های خود را مستقیماً با متخصصان در میان بگذارند. این پنل، فضای مناسبی برای تبادل نظر و ارائه نکات مهم در خصوص سرمایه‌گذاری در بازار طلا فراهم کرد و حضار توانستند با دریافت پاسخ‌های جامع و کاربردی، دانش خود را در این زمینه بیشتر کنند.

کارگزاری بانک سامان به عنوان یکی از قدیمیترین شرکتهای زمینه ارائه خدمات کارگزاری با توجه ویژه به بحث آموزش و ارتقاء سطح دانش مشتریان خود، همواره در تلاش است تا بهترین دوره‌های آموزشی را در زمینه‌های مختلف بازار سرمایه ارائه دهد. این کارگزاری با برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع و کاربردی، سعی در افزایش آگاهی و مهارت‌های مورد نیاز مشتریان دارد تا آنان بتوانند در تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری خود موفق‌تر عمل کنند.

این مسیر آموزشی تنها یک نقطه‌ی آغازین نبوده و کارگزاری بانک سامان با برنامه‌ریزی‌های مستمر و ارائه دوره‌های جدید و به‌روز، این راه را ادامه خواهد داد. برای اطلاع از سایر دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی، می‌توانید به وب‌سایت کارگزاری بانک سامان مراجعه کرده و از آخرین اخبار و اطلاعات آموزشی بهره‌مند شوید

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/222915

کلیدواژه

بانک سامان

کارگزاری

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار