printlogo


ارائه ۶۰ خدمت غیرحضوری تامین‌اجتماعی با اپلیکیشن «تأمین من»
ارائه ۶۰ خدمت غیرحضوری تامین‌اجتماعی با اپلیکیشن «تأمین من»
کد خبر: 234035 تاریخ: 1404/8/24 11:24
اپلیکیشن«تأمین من»به‌عنوان برنامه کاربردی رسمی سازمان تأمین اجتماعی،باهدف ارائه خدمات غیرحضوری بر بستر تلفن همراه هوشمند و وب‌اپلیکیشن طراحی شده که در هر ساعت از شبانه‌روز دسترسی آسان را فراهم می‌کند.

بیمه ای ها /از طریق اپلیکیشن تأمین من، بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان می‌توانند به صورت کاملاً غیرحضوری، به ۶۰ خدمت پرکاربرد سازمان تأمین اجتماعی دسترسی داشته باشند.

این اپلیکیشن با محیطی ساده، کاربرپسند و امن برای انواع تلفن‌های همراه هوشمند طراحی شده و باعث کاهش مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در زمان و افزایش رضایت مخاطبان شده است.
برای استفاده از برنامه، کاربران باید ابتدا در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir ثبت‌نام کرده باشند. پس از آن، ورود به اپلیکیشن با کد ملی و رمز عبور امکان‌پذیر است.
شهروندان می‌توانند برای نصب آخرین نسخه اپلیکیشن تأمین من و دریافت راهنمایی بیشتر به نشانی my.tamin.ir مراجعه کنند. / ایسنا
لینک مطلب: http://bimeiha.ir/News/234035.html