printlogo


افزایش ارتباط با بیمه گزاران از مهم‌ترین اولویت‌های بیمه رازی
افزایش ارتباط با بیمه گزاران از مهم‌ترین اولویت‌های بیمه رازی
کد خبر: 222989 تاریخ: 1403/6/13 16:57
مدیرعامل شرکت بیمه رازی به همراه معاونان و مدیران ستادی شرکت بیمه رازی از شعبه مرکزی بازدید کردند.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی،علیرضا حجتی افزایش ارتباط با بیمه گزاران و شبکه فروش را از مهم‌ترین اولویت‌های یک شعبه دانست و گفت: سیاست بیمه رازی بزرگ کردن پرتفو نیست و به دنبال اصلاح ترکیب پرتفو و جذب پرتفوهای سودده در راستای ارائه خدمات به‌روز و متفاوت به همراهان خود هستیم.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: جذب پرتفو خرد در عملکرد شرکت‌های بیمه تاثیر قابل توجهی دارد که رویه بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی مستثنی از این قاعده نیست. از این رو اجرا و اهتمام به جشنواره‌های فروش همچون طرح همای رازی و آتش سوزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او یادآور شد: ارائه خدمات به لحظه یکی از اولویت‌های شرکت است از این رو پرداخت خسارت باید به درستی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

براساس این گزارش، در این بازدید مسعود محمدی- سرپرست معاونت مالی و اداری، اسد اسدی- سرپرست معاونت اجرایی، مهدی معظمی- سرپرست مدیریت روابط عمومی، جواد امیرپور- سرپرست مدیریت امور نمایندگان، شعب و کارگزاران و جلال علیپور- سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی، مدیرعامل بیمه رازی را همراهی کردند.

 

لینک مطلب: http://bimeiha.ir/News/222989.html