مدیر شرکت بیمه دی هرمزگان، گفت: این شرکت بیمهای برای رفاه حال هرمزگانیها آمادگی کامل خود در جهت صدور انواع بیمهنامه با اقساط بلندمدت و تخفیفات ویژه اعلام میکند.
بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی ،سید محمد حسینی بابیان اینکه این شرکت از نگاه سهم بازار بیمهای کشور جزو پنج شرکت برتر صنعت بیمه و از بالاترین سطح توانگری مالی (سطح یک) برخوردار است افزود: شرکت بیمه دی با ۱۹ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن در حال ارائه خدمات بیمهای متنوع به اقشار مختلف جامعه است.وی عمده سهام این شرکت را متعلق به خانواده معظم شهدا و ایثارگران دانست و افزود:خدمت گذاری به خانوادههای شهدا و ایثارگران از افتخارات شرکت بیمه دی است.حسینی از اختصاص 25 درصد سهم بازار بیمه درمان تکمیلی ب بیمه دی خبر داد و گفت: در حال حاضر شرکت بیمه دی با بیش از دو میلیون و۵۰۰ هزار بیمهشده در سراسر کشور که قریب به ۲۵ درصد سهم بازار بیمه درمان تکمیلی صنعت بیمه کشور را به خود اختصاص داده است.وی به قرارداد این بیمه با بیش از ۱۰ هزار و ۳۰۰ مرجع درمانی در سراسر کشور اشارهای داشت که بیمهشدگان بدون نیاز به معرفینامه کتبی میتوانند با مراجعه مستقیم به مراجع طرف قرارداد از خدمات درمانی بهصورت آنلاین استفاده کنند.این مقام مسئول تصریح کرد: بیمه دی از طریق ۴۸ شعبه در تمامی مراکز استانها و برخی از شهرستانها و همچنین بیش از ۱۳۰۰ نماینده فروش و کارگزار در سطح کشور در حال ارائه خدمت به مردم است.
اطلاعرسانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته
به گفته مدیر شرکت بیمه دی هرمزگان،مجموعههای بزرگی مانند سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء، دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، دانشگاه تربیت مدرس، فاز سیزده پارس جنوبی (شرکت صدرا)، گمرک جمهوری اسلامی ایران (رویه ترانزیت خارجی و داخلی کالا و ورود موقت خودرو)، نیروگاه شهدای پاکدشت (بزرگترین نیروگاه سیکل ترکیبی خاورمیانه) سازمان غذا و دارو، سازمان ثبتاسناد و املاک کشور، پزشکی قانونی کشور،سازمان اقتصادی کوثر( با بیش از۴۰ زیرمجموعه اقتصادی)، گروه مالی دی، تعدادی از شرکتهای وابسته به وزارت نیرو تعدادی از دانشگاههای علوم پزشکی، استانها،تعدادی از شهرداریهای سراسر کشور از بیمهگزاران بزرگ و کوچک دیگر این شرکت هستند.حسینی گفت:بیمه دی با برخورداری از اپلیکیشن تلفن همراه بنام دی دار و نیز مرکز مجهز ارتباط با مشتریان است که امکان اطلاعرسانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته از طریق شماره تماس ۱۶۷۱ به بیمهشدگان و بیمهگزاران را بهخوبی فراهم نموده و قادر به ارائه گزارش تحلیلی از میزان نحوه و چگونگی استفاده از خدمات بیمهای به بیمهگزار است.
اهمیت به مشتری مداری
مدیر شرکت بیمه دی استان هرمزگان از اخذ مقام اول در رسیدگی به شکایات از سوی بیمه مرکزی در سال گذشته خبر داد که نشان از اهمیت به مشتری مداری است.حسینی افزود: این شرکت بیمه در دهمین همایش رضایتمندی مشتری صاحب تندیس زرین شد.
وی یادآور شد:شرکت بیمه دی درزمینهٔ صدور بیمهنامه خودرو،امکانات ویژه بازدید اولیه توسط نرمافزار و اعلام خسارت سیستمی بهصورت24 ساعته و بازدید در محل حادثه و برآورد خسارت را جهت آسایش هر چه بیشتر بیمهگزاران خود فراهم کرده است.حسینی به برشمردن اقدامات ، طرحهای انحصاری این شرکت درزمینهٔ بیمهنامههای زندگی مانند مستمری پیشامد،طرح موج با بازگشت حق بیمه و مستمری مانا، همگامی با نیاز روز بیمهگزاران در بیمهنامه زندگی بهادار که مزایای بیمه را با سرمایهگذاری در بازارهای مالی ترکیب نموده از اقدامات دیگر این شرکت عنوان کرد.
طرح بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم بیمهنامه شخص ثالت
مدیر شرکت بیمه دی استان هرمزگان در رابطه با بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم وسایل نقلیه موتوری فاقد بیمهنامه شخص ثالت گفت: این طرح به مناسبت دهه امامت و ولایت در سراسر کشور آغازشده است و تمام وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمهنامه شخص ثالت از ۲۸ خردادماه تا پایان روز شنبه (۱۶ تیرماه) سال جاری از مزایای طرح بخشودگی استفاده کنند.
حسینی بابیان اینکه بیمه دی در جهت تسهیل کار شهروندان جهت صدور بیمهنامه، این امر را با اقساط بلندمدت انجام خواهد داد افزود:برای رفاه حال مردم شریف استان این شرکت بیمهگر در تمام رشتههای بیمهای نظیر بیمهنامه شخص ثالت، بدنه، عمرو حوادث گروهی، مهندسی و تمام خطر، درمان تکمیلی گروهی، کشتی، آتشسوزی، انواع بیمه مسئولیت مدنی را با تخفیفات و اقساط بلندمدت آمادگی کامل خود را اعلام مینماید و مردم میتوانند برای صدور بیمهنامه به نمایندگیهای بیمه دی در سراسر استان مراجعه کنند.