بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی،هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری مدار روز چهارشنبه ۹ خرداد در محل مرکز همایشهای صدا و سیما با حضور مسئولان عالی رتبه کشور و مدیران بنگاههای اقتصادی برگزار شد.
در این مراسم، کارگزاری بانک سامان به واسطه رویکردهای نوین در ارائه خدمات نوآورانه و دیجیتالی نئوبروکر سامان به مشتریان خود، موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری شد. حمیدرضا مهرآور مدیرعامل و عضو هیئت مدیره کارگزاری بانک سامان با حضور در محل اجلاس تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی کارگزاری بانک سامان و به نقل از دبیر اجرایی اجلاس رضایتمندی، پس از بررسی کمیته علمی به ریاست خزائی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، کارگزاری بانک سامان در بخش کارگزاریها موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان شد. شایان ذکر است بررسی و سنجش کمیته علمی در سه مرحله مختلف به صورت راستی آزمایی، ارسال مستندات و سپس حضور تیم هیئت علمی اجلاس در سازمان جهت بررسی نهایی و مستند سازی صورت پذیرفت.
از جمله شاخص های گزینش و پایش صورت گرفته توسط کمیته علمی در کارگروه های مختلف میتوان به سطح سرویس ها و خدمات ارائه شده به مشتریان، بهره وری، سودآوری و توجه به فناوری و نوآوری شرکت ها اشاره داشت.
شرکت کارگزاری بانک سامان یکی از قدیمی ترین شرکت های زمینه ارائه خدمات کارگزاری نه تنها از اعتبار مناسبی در بین مشتریان برخوردار است بلکه با سرلوحه قراردادن کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان کوشیده است همواره در ارائه خدمات نوین پیشتاز باشد. در همین راستا نئوبروکر سامان درگاهی ویژه برای ارائه خدمات اعتباری و خدمات نوآورانه صنعت کارگزاری در کنار خدمات رایج سامانههای معاملاتی است. در نئوبروکر سامان خدمات پذیرش به صورت تماماً دیجیتالی و تنها با چند کلیک انجام میشود.
لینک مطلب: | http://bimeiha.ir/News/222661.html |