اخبار بیمه / شناسه خبر: 233367 / تاریخ انتشار : 1403/7/19 12:16
|

ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان، اولویت بیمه آسیا

مدیرعامل بیمه آسیا عملکرد این شرکت را در شش ماهه امسال با رشد ۵۸.۸ درصدی پرتفوی و کاهش ۵.۹ درصدی نسبت خسارت، ارزنده و مطلوب توصیف کرد.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی،در نشست نمایندگان فعال در بیمه‌های باربری با مدیرعامل و مدیران شرکت، چالش‌ها، مسائل و سایر موضوعات مرتبط به این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر یک از نمایندگان به بیان مسائل خود پرداختند.

 در این نشست، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن قدردانی از تلاش خستگی ناپذیرکارکنان و شبکه فروش اظهار داشت: اولویت بیمه آسیا ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است.

 مدیرعامل بیمه آسیا در ارتباط با عملکرد بیمه آسیا در شش ماهه امسال گفت: رشد ۵۸.۸ درصدی پرتفوی و کاهش ۵.۹ درصدی نسبت خسارت، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان داد که این شرکت در راستای بهبود ترکیب پرتفوی و ریسک سنجی مناسب، به درستی عمل کرده است.

گفتنی است در نشست نمایندگان فعال در بیمه‌های باربری بیمه آسیا، غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه‌های اموال، بهروز ناظمی، معاون امور استان‌ها و شبکه فروش، محمد افتخاری، معاون مالی و اقتصادی و تنی چند از مدیران حضور داشتند.

 این نشست در سالن اجتماعات ساختمان شماره ۷ بیمه آسیا برگزار شد.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/233367

کلیدواژه

بیمه آسیا

حق بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها